Informacja


Zacznę od krótkich wyjaśnień. Długo byłam nieobecna na blogu, za co przepraszam tych, którzy wyczekiwali na coś nowego, o ile taki ktoś istnieje. Zapewniam, że teraz biorę się do pracy i wkrótce pojawi się prolog. Zmieniłam wygląd bloga, dodałam kilka zakładek. Odnośnie zakładki spam- bardzo proszę o umieszczanie w niej informacji dotyczących nowych rozdziałów na blogach i tym podobnych rzeczy, będzie mi tak wygodniej, wszystko będzie uporządkowane. Informowani- proszę o wpisy w tej zakładce, tych którzy chcą otrzymywać powiadomienia o rozdziałach, miałabym Was skumulowanych w jednym miejscu co ułatwiłoby mi pracę. Zapraszam również na moją stronę. To chyba na tyle ogłoszeń parafialnych. Do napisania.
No i wyszło z tego posta takie masło maślane.

5 komentarzy:

  1. zakończyłam opowiadanie już na dobre :( więc jeśli byłaś i czytałaś i wiesz o co chodzi to zapraszam : http://megulek.blogspot.com/. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na nowe opowiadanie coś w stylu romans/dramat :D Nie jest to słodziaaszne opowiadanie o miłości, wręcz odwrotnie :D Po krótkim prologu oceń, czy warto zaglądać ;)

    przeszlosc-nie-zniknie.blogspot.com

    pozdrawiam, camilla.;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na pierwszy rozdział na przeszlosc-nie-zniknie.blogspot.com
    Mam nadzieję, że się spodoba :)
    Całuję, camilla.;*

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja sobie ładnie poczekam. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja cały czas czekam Kinia ! :*

    OdpowiedzUsuń